جنگل کاری کوه عون بن علی(عینالی)
 
TABRIZIM
bu blogda təbrizdən sevdiğiz resimleri göre bilersiniz
Ana sayfa       weblog patroni       Elektronik post      konu arşivi       Baş konu
Bloga göre


Benim webloguma hoş geldiniz
son konular
yazanlar

شهردار تبريز:
130 هكتار در «عون*بن*علي» تبريز جنگل*كاري شده است
خبرگزاري فارس: شهردار تبريز گفت: 130 هكتار در كوه «عون*بن*علي» جنگل*كاري همراه با اقدامات زيربنايي در آبرساني و اقدامات پشتيباني صورت گرفته است.


عليرضا نوين  در گفت*وگو با خبرنگار فارس در تبريز احياي باغ*شهر تبريز را از اهداف كلان شهرداري تبريز در طي برنامه پنج ساله فضاي سبز اين شهر خواند.
وي با اشاره به تراكم باغات در شهر تبريز اظهار داشت:* شهر تبريز در چند دهه گذشته به عنوان يك باغ شهر معروف بوده است و تعداد باغات به اندازه*اي بوده است كه عملاً ميوه*فروشي در اين شهر وجود نداشته و مردم ميوه مورد احتياج خود را به صورت مستقيم از اين باغات تامين مي*كردند.
شهردار تبريز گفت: متاسفانه روند تخريب باغات تبريز طي سال*هاي گذشته به شدت در جريان بوده و موجب شده تا اين شهر از جهت اكولوژيكي و فضاي سبز و نيز نشاط اجتماعي به شدت تنزل كند و دومين شهر آلوده كشور محسوب شود.
نوين تاكيد كرد: *متاسفانه در احداث بناهاي صنعتي تبريز و استقرار صنايع عمده شهر تبريز نيز كار كارشناسي دقيق صورت نگرفته است و اين صنايع بدون در نظر گرفتن مسير بادهاي شرقي، غربي شهر احداث شده است كه موجب مي*شود آلاينده*هاي حاصل از اين كارخانجات مستقيماً وارد بخش مسكوني شهر شود.
شهردار تبريز گفت:* براساس اهميت محيط زيست و فضاي سبز در ارتقاي سلامت و نيز جبران بخشي از تخريب*هاي فضاي سبز شهري تبريز طرح محوري شهر سبز با هدف احياي باغ شهر تبريز اجرا مي*شود.
وي افزود: طرح محوري شهر سبز با هدف احياي باغ شهر تبريز از چهار سال گذشته آغاز شده است و با بيش از 800 ميليارد ريال سرمايه*گذاري در اين زمينه نتايج اميدواركننده*اي حاصل شده است.
شهردار تبريز گفت: 130هكتار در «عون*بن*علي» جنگلكاري همراه با اقدامات زيربنايي در آبرساني و اقدامات پشتيباني صورت گرفته است و اين ارتفاعات به مكاني براي گذران اوقات فراغت مردم تبريز بدل شده است و هر هفته در روزهاي جمعه بيش از 100هزار نفر به اين مكان مراجعه مي*كنند.
وي افزود: در آينده نه چندان دور با افتتاح تله*كابين كوه «عون*بن*علي» بر جذابيت گردشگري آن افزوده شده و ضمن جذب گردشگر زمينه استقبال بيشتر مردمي نيز فراهم خواهد شد.
شهردار تبريز همچنين از احداث دهكده توريستي در كنار سد شهيد مدني تبريز خبر داد و اظهار داشت: اين دهكده با سرمايه*گذاري بخش خصوصي صورت خواهد گرفت و تا 20 سال آينده زيرساخت*هاي خوبي در حوزه زمينه گردشگري و فضاي سبز صورت خواهد گرفت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





گالری عکس
bağlantılar


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 95305
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1